شرایط و قوانین SAbeaute

کاربر عزیز؛ برای استفاده بهتر از خدمات SA، موارد زیر را به طور کامل مطالعه کنید.

ورود به سایت SA، برای استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده در آن، به معنای آگاه بودن از شرایط و قوانین و پذیرفتن آن‌ها وهمچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدماتSA است. توجه کنید، که ثبت سفارش نیز در هر زمان، مستلزم پذیرفتن کامل همهٔ شرایط و قوانین SA از سوی کاربر است.

دقت کنید، که شرایط و قوانین مندرج در ادامه این صفحه، به عنوان جایگزینی برای کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

تمام اصول و رویه‏‌های SA، کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. در مقابل، کاربران نیز موظف به رعایت قوانین کاربری مرتبط هستند.

اگر در آینده، در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مختلف تیسا تغییرات به خصوصی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

در مقابل، کاربرانی که به طور مستمر از خدمات و امکانات سایت استفاده می‌کنند نیز، با هرگونه تغییر در قوانین منتشر شدهٔ صفحهٔ «شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی SA» موافقت می‌کنند.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر، شخصی است که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج و برای ثبت سفارش یا استفاده از هر گونه خدمات دیگری در SA اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هر گونه ارتباطی در SA ، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. این ارتباطات شامل استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات SA ، ثبت یا خرید سفارش‌های اینترنتی و تماس با SA از طریق ایمیل می‌باشد. اگر درخواست کاربر، با همهٔ اصول و رویه‏‌ها مطابقت داشته باشد، کاربر نیز موافقت خود را برای دریافت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) درخواست خود از SA اعلام می‌کند. به این ترتیب، ما به صورت الکترونیکی به درخواست‌های کاربران پاسخ می‌دهد.

همچنین برای اطلاع رسانی رویدادها، خدمات، سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، ممکن است، که SA برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. اگر کاربران، مایل به دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها نباشند، می‌توانند از عضویت در «دریافت خبرنامه» انصراف دهند. کاربران برای لغو عضویت در خبرنامه خود، باید به پروفایل خود مراجعه کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

SA به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‏‌کند.

SA متعهد می‏‌شود، که در حد توان از حریم شخصی شما دفاع می‌کند و در این راستا، از همه تکنولوژی‌های مرتبط برای هرچه مطمئن‏‌‌تر و امن‌‏‌تر شدن استفاده می‌کند. همچنین برای توسعهٔ فروشگاه اینترنتی خود از این اصل بسیار مهم پیروی می‌کنیم. برای نشان دادن رضایت هر چه بیشتر خود از این سیاست، می‌توانید از سایت استفاده کنید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ما ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و تمام محتوای تولید شده توسط SA؛ جزئی از اموال این برند محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر همه مطالب موجود و در دسترس، در انحصار SA است.

توجه داشته باشید، که هرگونه استفاده از سایت بدون کسب مجوز کتبی از SA توسط دیگران، پیگرد قانونی دارد و حقوق آن برای SA محفوظ است. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط SA و علائم تجاری ثبت شده، در انحصار SA است. هر گونه استفاده از این موارد با مقاصد تجاری نیز پیگرد قانونی دارد.

کاربران، مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و سایر جزییات و مشتقات وب‏‌ سایت  نیستند. همچنین نمی‌توانند بدون دریافت اجازه رسمی از SA، از خدمات یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج استفاده کنند و کلیه این حقوق صراحتا برای SA محفوظ است.

کاربرانی که از خدمات ما استفاده می‌کنند، مسئول محافظت از حساب و رمز عبور خود هستند و مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری یا رمز ورود انجام می‌شود،  کامل بر عهده کاربران است.

فروشگاه اینترنتی SA محصولاتی مناسب، برای افراد زیر ۱۸ سال را نیز به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان ‌‏تر هستند، باید با اطلاع والدین یا قیم قانونی، برای خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی سایت SA به آدرس www.Sabeaute.ir است. SA با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیرد. وب سایت تیسا هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازwww.Sabeaute.ir ندارد.

کاربران برای برقراری ارتباط ، فقط می‏‌توانند از آدرس‌‏های درج شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت و پردازش سفارش

همهٔ سفارش‌های ثبت شده در سایت، در طول روزهای کاری و نخستین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌شوند. روز کاری به معنای روزهای شنبه تا پنج شنبهٔ هر هفته می‌باشد و تعطیلات رسمی، شامل روزهای جمعه و تعطیلات رسمی براساس تقویم ایران است. امکان سفارش‌گذاری در سایت ، در تمام ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، وجود دارد.

همهٔ سفارش‌‏های ثبت شده بر روی سایت ، به ترتیب سفارش‌گذاری، در صف پردازش قرار می‌گیرند و کد آن به شماره موبایل مشتری پیامک می‌شود. پیش فاکتور سفارش نیز، بلافاصله پس از ثبت نهایی سفارش، به ایمیل مشتری ارسال می‌شود.

SA برای پیشبرد صحیح خریدهای اینترنتی، در تمام مسیر خرید مشتریان، از ثبت و ارسال تا تحویل هر سفارش به هر فرد، دقت و تلاش فراوانی صرف می‌کند. با این حال، در صورتی که موجودی محصولی در SA به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای SA محفوظ است. البته در چنین شرایطی، امکان جایگزین کردن کالای به اتمام رسیده با کالایی دیگر برای مشتری وجود دارد.

هر کاربر، موظف است، که برای سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. مسلم است، که در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر پردازش نمی‌شود و قابل پیگیری، ارسال و تحویل نخواهد بود.

SA، بنا به تشخیص خود، مجاز به توقف سفارش‌‏‌گیری جدید، بدون هرگونه اطلاع قبلی می‌باشد و حق دارد، که فروش خود را متوقف کند. البته تمامی سفارش‌‏های ثبت شده، پیش از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال خواهند شد. همچنین، حق توقف فروش برای همه یا بخشی از محصولات بدون اطلاع قبلی مشتریان و کاربران، به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، برای SA محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

SA برای تحویل بدون آسیب سفارشات به دست مشتریان خود، نهایت تلاش خود را می‌کند. همچنین تاکید دارد، که هر سفارش در نهایت صحت و سلامت به مشتریان در سراسر کشور تحویل داده شود.

همه محصولات ، پیش از ارسال به طور ایمن و استاندارد بسته‌بندی و سپس برای ارسال، به یکی از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبری که کاربر در مراحل خرید خود انتخاب کرده است، منتقل می‌شود.

پس از این مرحله و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) هر گونه حادثه احتمالی در هنگام حمل و تحویل کالا، بر عهده شرکت حمل و نقل است. در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، SA تنها در صورت تایید شرکت ارسال کننده و به منظور تسهیل امور پیگیری، خسارت به وجود آمده را جبران خواهد کرد.

آسیب‏‌های وارد شده به کالا، که ناشی از حمل و نقل آن در مسیر تحویل می‌باشد، باید نهایتا تا ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش SA گزارش داده شود. در ادامه، باید کالای آسیب دیده را به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل و نقل ارسال کننده، کلیه متعلقات مربوط به کالا و فاکتور، به خدمات پس از فروش SA ارسال کنید.

سرویس بازگرداندن کالا

استفاده از خدمات سرویس بازگرداندن کالا، برای کالاهایی امکان‌پذیر است، که دارای هر گونه نقص فنی باشند. خدمات این سرویس شامل تعویض بدون قید و شرط است و فراتر از سرویس گارانتی محصول می‌باشد.

برای استفاده از این امکان، ابتدا کارشناسان خدمات پس از فروش ، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را کنترل و بررسی می‌کنند. در صورت تایید کارشناسان و اثبات وجود نقص فنی، محصول مشکل‌دار مشمول استفاده از سرویس بازگرداندن کالا می‏‌شود. لازم به تذکر است،‌ که این سرویس برای اشکال‏‌های فنیِ ناشی از استفاده نادرست کاربر قابل استفاده نیست.

همچنین، آسیب‏‌های فیزیکی ایجاد شده، به دلیل حمل و نقل نادرست، شامل بهره‌مندی از خدمات این سرویس نمی‏‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید، از این  سرویس SA استفاده کنید، پیش از بازگرداندن کالا، باید آن را به ‏خوبی بسته‌بندی کنید. به یاد داشته باشید، که لوازم جانبی و فاکتور نیز باید به طور کامل، همراه با کالا به دفتر SA ارسال شود.

اگر کالای برگشتی، در شرایط اولیه‌ای که توسط SA به مشتری تحویل داده شده است، دریافت نشود، متاسفانه امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض قرار می‌گیرد.

اگر موجودی کالای آسیب دیده در SA به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده را با کالای جایگزینِ مشابه نداشته باشیم ، امکان استرداد مبلغ کالا به حساب خریدار وجود دارد. البته نوسان‏‌های قیمتی باعث کاهش یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 محتوای سایت

SAبرای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود، نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد. برای تولید محتوا، از منابع و مراجع اصیل و همچنین شرکت‏‌های سازندهٔ محصولات استفاده می‏‌کند. البته، SA به هیچ عنوان تضمین نمی‏‌کند، که شرح هر محصول و دیگر مطالب منتشر شده در سایت بدون خطا باشد.

توجه داشته باشید، که اگر شرح محصول ارائه شده در سایت دارای هر گونه تفاوتی با اطلاعات منتشر شده در سایت اصلی محصول است، برای استرداد محصول، نباید کالا استفاده شده باشد و باید در حالت اولیه بازگردانده شود.

وب ‏‌سایت SA هیچ گونه مسئولیتی را در مورد حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های مختلف سایت ، همان ‏گونه که هست، ارائه می‏‌شود. سایت تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را بر عهده نخواهد داشت، زیرا این موارد ممکن است، به دلیل عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و سایر موارد مشابه باشد رخ دهد.

سایت SA دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی است. این سرویس‌های جمعی می‌تواند شامل، اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد. مسلما تمام این موارد برای تسهیل ارتباط کاربران با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شود.

هر کاربر موظف است، که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌های مرتبط با آن سرویس خاص استفاده کند و مشکلات احتمالی ناشی از استفاده نادرست از چنین سرویس‌هایی، به هیچ عنوان بر عهده SA نخواهد بود.

همهٔ محتویات منتشر شده در سایت SA، شامل قانون حق تکثیر و کپی‌رایت می‌باشد و به سایت SA تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری در فروشگاه اینترنتی SA

سیاست قیمت‌‏گذاری در SA مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کنندگان است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی SA ،‌ در واقع قیمت‏‌های خرده فروشی است و غالباً توسط تولید‏کنندگان یا تامین‏‌کنندگان آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است. سایر کالاهای SA براساس مدل، مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار قیمت‌گذاری می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، امکان اعلام قیمت و موجودی نهایی کالاها به صورت قطعی و قبل از سفارش گذاری به مشتریان وجود ندارد.

البته در موارد بسیار نادر، در صورت وجود نوسان قیمت در بازار یا اشتباه در قیمت‌‏‌گذاری، اگر امکان تحویل سفارشی وجود نداشته باشد، SA وظیفه دارد که در اسرع وقت این موضوع را به مشتری اطلاع دهد و سفارش را لغو کند.

در صورتی که پس از ثبت سفارش، کالایی شامل کاهش قیمت شود، قیمت سفارش به روز رسانی و با قیمت جدید محاسبه می‏‌شود. هزینه بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا، با توجه به شرایط سفارش جداگانه محاسبه شود. این شرایط، در مراحل ثبت سفارش برای مشتری مشخص می‌شود.